wrong or right

October 11, 2011 at 23:05 (Real Me!)

В живота ни сме изправени пред много ситуации, в които трябва да вземем решение. Обаче аз в момента не мога да взема едно важно решение. Решение, което може би ще промени живота ми и общуването с един човек. Не знам защо, но не ми харесва да имам силата в ръцете си, да мога да разполагам с нея и да ме е страх да го направя. Някъде бях чул една фраза, която май доста добре ме описва: “Любопитството убива котката”. Разбира се аз все още не съм умрял, ама не съм и котка в това число.
Спомням си, че като малък бях много любопитен. Сега тука някои ще кажат – че и сега съм такъв. Само че има голяма разлика. Сега задавам въпроси – един вид пробвам, ако ми отговорят – ОК, ако не, питам пак – докато не ми кажат че ставам досаден. А преди много, много не питах. Ако исках да науча нещо, го научавах. Е, то тогава съм бил лапе – 9 – 10 клас. Сега обаче нещо ме кара да се замисля. Имам възможност да науча много неща, обаче някои от тях сигурно няма да ми харесат.

Permalink Leave a Comment