Страх

August 29, 2012 at 15:21 (Me)

Чух в един филм, че страха те пазел (не си спомням в кой филм го чух де). Дали наистина ни пази? И от какво ни пази?
Преди малко изпитах страх – и разбрах, че този страх, които изпитах, не ме пази от отсрещния, а в случая ме пази от самия себе си.
Страх ме е да се пусна по течение – да си кажа: “Това ще направя, да става каквото ще!”
Страх ме е да спра да мисля. Боже, може да мисля идиотски неща, но обичам да мисля (без значение дали съм прав или крив).
Страх ме е да се отдам.
Страх ме е да се отпусна.
Страх ме е от чувствата, които мога да изпитам.

От много неща ме е страх, които са вътре в мен…

4 Comments

  1. zelenkroki said,

    „Трябваше да сбъркам, за да търся грешката си. Къде бе тя? Дали най-голямата ми грешка не бе страхът от грешка? Тоя страх да не сбъркам! Той спъваше всяка моя стъпка, запушваше всеки мой порив, караше ме все да спирам сред път. Страхът от грешка предизвиква верижна реакция от грешки. Аз бях изгубила себе си. Постоянният страх от грешка е най-опасен климат за младостта. Защо пък да нямам правото да бъркам? Аз бях много млада. Можех да си позволя смелостта да сгреша.“

    Източник: „Пътуване към себе си“, Блага Димитрова.

  2. Albizia said,

    Трябва да спре да ни е страх от всичко, за да живеем истински. Да, има вероятност да се издъним, но пък ако просто си седим на едно място, вцепенени от страх, пропускаме прекалено много. Страхът може и да ни пази, но ако не го ограничим в разумни граници, врдеи повече отколкото помага.

  3. Georgi said,

    Шь те светна, кво значи цитата върху, който разсъждаваш.
    Страха ти е враг, когато те завладява. Страха от цитата ти е приятел, защото не се губиш в страха си, но не го и отричаш, а се вглеждаш в него и го изучаваш. Така страха ти служи като предупредителна система за опасност, на която не си обърнал внимание, съзнателно, ако успееш да я идентифицираш де и не изпаднеш в самозаблуди. Това е рядко срещано.По често става, така както и ти пишеш и страха взема някакъв контрол над мислите ти.

Leave a Reply

