До Жоро

August 20, 2012 at 09:59 (DayTime)

Здравей Жоро,
Как си? Всъщност е много тъпо от моя страна да те питам как си, тъй като мисля, че не се познаваме. Или ако се познаваме поне ника ти ми е непознат. Абе както и да е.
Наистина му изтървах края на този блог. Общо взето не ми се пише, защото не ми се проверява после за правописни грешки. Ама какво да се прави ще драсна два, три реда.
Жоро, купих си китара. Всъщност я купих май месец, някъде в началото. 4 струнна бас китара. “Много е яка”. Всъщност какво й е якото – това че е имитация на Ibanez GSR205EX Gio GSR, всъщност имитация е само тялото, останалите неща са коренно различни. Но когато я взимах не знаех какъв бас да си взема. Абе като цяло китарката си я бива.
Та, да не се отплесвам много, заедно с още 3-ма човека започнахме да се събираме и да дрънчим. Само, че четирима човека не може да свирят на три китари и след дълги разправии, включващи и други проблеми, в момента си свиря само у нас. Няма да ходя да свиря повече с тях.
Жоро, малко преди да си купя баса си намерих приятелка. Много добро дете, много сладка. Учи Българска Филология в Търново, иначе е от Троян. Сега, лятото, ми беше на гости за един месец. Имам подозренията, че детето е много влюбено в мен и това не е много добре… Ще видим до къде ще я докараме.
Ако бях писал през последните месеци в този блог, всичките постове, най-вероятно щяха да се отнасят за opencart кошницата. Въпреки, че спрях да пиша по моя framework продължих да драскам по една кошниця, която е магазин на един колега. Много неща научих, а отскоро покрай един проект във фирмата прописах и на js. Преди мислех, че никога няма да пиша на това. пробвал съм няколко пъти и ми беше пълна мъгла, а в момента – точно обратното.
Миналата вечер дори правихме едни извръщения – качена снимка в сайт, отворихме с ajax request. Тъпо звучи нали – само, че целта беше да я отворим binary. Оказа се че може да я отвориш само в html textarea тага, ако се зареди директно в браузъра, самият браузър променя binary content-a. Това всичкото беше в лисицата. Хрома изобщо не разреши такива манипулации. Оказва се че браузърите са достигнали доста високо ниво на сигурност. Как съм познал, че браузъра ми е пренаписал binary content-а ли – ами много просто, в снимката имаше php код :D.
Такива неща около мен, Жоро. Нищо чудно да пиша пак тука след една година.

4 Comments

  1. zxz said,

    Аз и аз имам китара ама тей като гледам … само я имам. :d за сега много малко свиря.По въпроса с програмирането … За сега пиша на Processing това е нещо средно м-ду опенгл джаба и канвас … Абе въобще смесица … Ама мене такива бъркотии ме кефят малко хора ги разбират.Пък иначе почнах и ASSembler и долу горе го мога ама блах .. много гаден език.

    • Steff said,

      Е, ти тогава си някакъв много луд 😀 :D.

  2. zxz said,

    А ти сега на каква система пишеш нещо уникс линукс или на бозичка

Leave a Reply

