Как да избягаш от информацията?!

March 24, 2012 at 12:03 (deppresed, Козирог)

Сигурно и преди съм го писал тук (не си спомням вече какви глупости съм писал в този блог, а и не искам да си ги спомням повечето), но пак ще повдигна темата.
Преди имах проблем – много питах. То и сега продължавам да си питам, но като че ли не влагам много смисъл във въпросите и за това не ми пречи, когато получа насреща отговор от рода на: “Няма да ти кажа!”, “Много питаш…”, “Много си любопитен.” и т.н. Научих се кои хора за какво и кога мога да ги питам. Трудно е подтискаш любопитство, дори много трудно, но не е невъзможно. И сега съм в една такава ситуация, в която предполагам нещо, но не искам да задавам каквито и да било въпроси – просто не ме интересува, не е моя работа, абе не искам да знам просто. Обаче “онуй” нещо – съдба ли е, Бог ли е, случайност ли е… – явно не е на моето мнение. И всеячески се опитва да ме дразни, като изпадам в разни ситуации, в които се говори за човек в трето лице или се говори за “човекът”, или дочувам разговори.
Ако знаете само колко сили изразходвам за да си повтарям: “Не те интересува.” – отговорът е: Много!
Всъщност конкретната ситуация, няма много касателство с този пост. Въпроса е – Защо? Аз не любопитствам, не задавам въпроси, не правя панаири и въпреки това дочувам това-онова, виждам някои неща. Тези неща започвам да ми влияят, аз се опитвам да ги игнорирам, тъкмо нещата се оправят – и хайде на ново: старата песен на нов глас (дето се вика)…

Leave a Reply

