Хакнаха ми блог-а

August 24, 2011 at 09:30 (разни)

Цитат от форума на linux-bg

Вчера си отварям блог-а и гледам хакнали го 😀 😀 :D. Леле колко се смях. Естествено паролата ми беше сменена и около 200 паста затрити. Върнах си паролата, смених си title-а и като всяко добро дете започнах да търся кой може да направи такова нещо. Не, не не си мислете, че беше сменен index.php файла, все пак хахора е българин и даже не може да се докопа до него, защото блог-а е хостнат в data center-a на wordpress. Та търся си аз кой е този хахор и по едно време виждам, че преди 2-3 години бил хакнала сайта на btv-то 😮 :o. Честно да си призная останах очарован – от btv-то да мине на моя блог. Мисля, че трябва да се чувствам поласкан (bow). Въпреки, че сравнението сигурно е от рода на: Мерцедес срещу Лада. Така до къде бях стигнал – а да, Васко хакнал btv-то сега хаква моя блог, че даже и съобщение ми е оставил:
Цитат

Мислиш си, че много знаеш, но нищо не знаеш.

Hacked by d!$7urb3[) Force

Web: http://disturb3d.hit.bg/defaced

Ми то, аз не си мисля, аз си знам много 😀 :D. Сега обаче се чудя, кого настъпих по опашката тука от форума (просто 100% съм сигурен, че е някой от тук) че да ходи да моли Васко да ми хаква блог-а? 😀 Момент, че пак много почнах да се смея 😀 😀 😀 😀 – представям си картинката някой РОКО__-вец или подобен намира някой изпечен хакер (в случая Васко) и почва:
Цитат

[lamer] mnogo ti se molq
[lamer] tozi super me drazni
[hahor] zashto, kakvo ti e napravil?
[lamer] ami samo me ubijda
[lamer] ne izdyrjam poveche
[lamer] hackni mu blog-a
[lamer] pls
[hahor] ama razbira se
[hahor] sega shte vidi toi

… и т.н. и т.н.
Сега вече по-сериозно – пич, утре ако идеш до магазина и не ти стигнат 9 стотинки за цигари банка ли ще обереш? Защото явно твоя подход е такъв. Не можеш да ми затвориш устата и молиш някой да ми хакне блог-а. Резултат = 0, как не се сети по-рано :D. Честно да си кажа като си гледам постовете и забелязвам, че пиша 2-3 поста на месец. Малко съм го поза*бал този блог. А ти не си уцелил момента просто. Имаше един период когато блог-а ми беше на сървъра в нас, тогава вече щеше много да ме е яд ако ми влезеш в машината – ама сегааа, майната му, влизай колкото си щеш в сървърите на wordpress. Ау, забравих – не можеш :D. Можеш само да сменяш title-ли.
А на Васко мога да му кажа, че ако продължава така ще иде в затвора. Не му го пожелавам защото тогава и хардуерен firewall да си сложи за задника пак няма да му помогне :D.

http://www.linux-bg.org/forum/index.php?topic=41499

Permalink 2 Comments