Работа и още нещо

July 1, 2010 at 21:10 (bedtime, DayTime, Guess What, music, Song, work)

Първо да се извиня за предишния пост (който вече го няма – Gallery). Това беше проба да видя каква е тази галерия и евентуално да помогна за един проблем, но не съм видял, че съм я оставил публична.

Започвам да разбирам Васил когато влезе в период от пост на седмица, аз даже май няма да имам и толкова време. Вечер се прибирам и последното нещо към което посягам е лаптоп-а, а когато посегна към него е за да си изгледам сериала и после в леглото. Сигурно ще е хубаво да напиша един пост за новата работа, но май ще изчакам малко – за да усетя по-добре атмосферата. За сега се справям, ще видим после какво ще последва. Работното ми място е много яко, само че два дена назад почти не съм се задържал там. През повечето време съм някъде по етажите или из разни магазини за техника, ISP или просто в сградата (кой казва, че админа върши само една работа 🙂 ).

Снощи беше July morning – и това ще пропусна, не че няма какво да напиша, но няма смисъл да пиша нищо ако искам да не си спомням. И все пак две неща ще ми останат от тази нощ:
1) Едното е това:

2) Другото ще го запазя за себе си…

2 Comments

  1. crio said,

    Блога си е твой, снимките твои, решението какво да публикуваш – и то твое. Не си нагрубил никой, не си наранил никой… За какво се извиняваш 🙂

    • Steff said,

      Абе обърках се вчера, това е. Сигурен съм че дадох чернова, но може след това по навик да съм цъкнал на publish.

Leave a comment